آموزش تخصصی Redux مقدماتی تا پیشرفته

آموزش Redux مقدماتی تا پیشرفته

هر چیزی که برای ساختن اپ‌های مدرن با ریداکس نیاز دارید در این دوره می‌باشد.

Redux محبوب ترین کتابخانه‌ی مدیریت حالت برای جاوا اسکریپت است. بیشتر با React استفاده می‌شود اما در ، Angular , Ember و Vue هم مشهور است، با اینکه  یک کتابخانه‌ی کوچک و قوی است، بسیاری از توسعه دهندگان می‌گویند ریداکس گیج کننده و پیچیده است و دارای کد‌های زیاد و طولانی است اما در این دوره با توضیحات شفاف میفهمیم چقدر شیرین و ساده است و میتونیم خیلی ساده ازش بهره ببریم و سایت‌هایی فوق العاده بسازیم.

با یادگیری این دوره یک پایه‌ی بسیار قوی از Redux خواهید داشت و یاد می‌گیرید چطور کد مدرن و تمیز بنویسید.

همه چیز را راجب ریداکس یاد می‌گیرید و می‌فهمید که چرا و چگونه  می‌تواند  بهترین راه حل  باشد و با اون  چقدر توی دیباگ کردن قوی بود.

همچنین اگر ری‌اکت کار کرده باشید این دوره به شدت به شما پیشنهاد داده می‌شود.

به طور کلی چه چیزهایی در این دوره یاد می‌گیریم:

ریداکس چیست و کی از آن استفاده می‌کنیم؟، اصول اصلی برنامه نویسی تابعی، استفاده از ابزار ریداکس برای شروع اپ‌ها، استفاده از DevTools و دیباگ کردن اپ‌ها، طراحی یک Redux store، نوشتن کد مختصر و تمیز ریداکس که به راحتی قابل دیباگ باشد، ساختاردهی درست به کد‌های ریداکس، مدیریت رویداد‌های نامتقارن با Redux-thunk، از middleware استفاده کردن و همچنین اینکه خودمان دستی بنویسیم، تست کردن کد ریداکس، متصل کردن ری‌اکت و ریداکس با استفاده از react-redux، ابزار‌های محبوب در ریداکس، بهترین شیوه‌ها و الگو‌ها،اشتباهات رایجی که بسیاری از توسعه دهندگان ریداکس انجام می‌دهند و خیلی مباحث دیگه…

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خواندن متن مقاله

خواندن این مقاله به < 1 دقیقه زمان نیاز دارد.

00:00
00:00